FAQ - Veelgestelde vragen
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie | |
Arbitrage | Aantal vragen: 1 |
Lidmaatschap | Aantal vragen: 2 |
Login vergeten! | Aantal vragen: 1 |
Mobiele app | Aantal vragen: 1 |
Ongewenst gedrag | Aantal vragen: 1 |
Organisatie | Aantal vragen: 1 |
Teamindeling | Aantal vragen: 1 |
Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected] |
Login vergeten! |
Wachtwoord of lidnummer vergeten? |
Zowel voor "Mijn Push" als voor de mobiele app heb je je login gegevens nodig. Deze worden bij aanmelding van het lidmaatschap verstuurd naar het opgegeven email-adres, en bestaan uit je lidmaatschapsnummer en een wachtwoord.
Ben je die kwijt, of kan je daar niet meer aan? Je kunt vragen om je wachtwoord te resetten, zie hier voor meer informatie.
Tip: het lidmaatschapsnummer is ook te vinden op de factuur voor de contributie!
|