FAQ
backdrop_nw_1.png backdrop_nw_10.png backdrop_nw_11.png backdrop_nw_12.png backdrop_nw_13.png backdrop_nw_14.png backdrop_nw_15.png backdrop_nw_16.png backdrop_nw_17.png backdrop_nw_18.png backdrop_nw_2.png backdrop_nw_3.png
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 1
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 2
 Login vergeten!  Aantal vragen: 1
 Mobiele app  Aantal vragen: 1
 Ongewenst gedrag  Aantal vragen: 1
 Organisatie  Aantal vragen: 1
 Teamindeling  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Login vergeten!
Wachtwoord of lidnummer vergeten? 
Zowel voor "Mijn Push" als voor de mobiele app heb je je login gegevens nodig. Deze worden bij aanmelding van het lidmaatschap verstuurd naar het opgegeven email-adres, en bestaan uit je lidmaatschapsnummer en een wachtwoord.

Ben je die kwijt, of kan je daar niet meer aan? Je kunt vragen om je wachtwoord te resetten, zie hier voor meer informatie.

Tip: het lidmaatschapsnummer is ook te vinden op de factuur voor de contributie!