Images_Header26.png Images_Header11.png Images_Header15.png Images_Header13.png Images_Header10.png Images_Header19.png Images_Header35.png Images_Header21.png Images_Header12.png Images_Header25.png Images_Header31.png Images_Header1.png Images_Header17.png Images_Header22.png Images_Header16.png Images_Header4.png Images_Header20.png Images_Header6.png Images_Header24.png Images_Header27.png Images_Header14.png Images_Header36.png Images_Header34.png Images_Header23.png
niets gevonden
Mijn team
Jongste jeugd
Junioren
Senioren
Facebook Twitter LinkedIn Youtube iOS Android

Inlevercyclus einde seizoen.

Nieuwsafbeelding
20-5-2017  | 

Beste keeper, trainer, coach, aanvoerder of andere materiaalgebruiker,

Het hockeyseizoen kruipt naar zijn einde; voor de meeste teams begint een periode zonder hockey terwijl voor anderen een (veel te) lange selectieperiode begint die zelfs nog wel kan doorgaan tot aan het begin van komend seizoen.

De volgende punten zijn van groot belang:

  • In verband met privé verplichtingen is de materiaalcommissie op zaterdag 27 mei en op zaterdag 3 juni NIET AANWEZIG

  • In verband met het terugbetalen van de borgsom voor de keepersuitrusting jongste jeugd is het noodzakelijk dat deze uitrusting wordt ingeleverd door degene die voor de uitrusting heeft getekend en betaald. Een legitimatiebewijs met foto is daarom verplicht!

  • Voor in te leveren strafcornermaskers geldt het zelfde als in voorgaand punt!

  • Voor vaste juniorenkeepers die van leeftijdscategorie veranderen is het noodzakelijk dat ze een afspraak met de materiaalcommissie maken teneinde de uitrusting te controleren en eventueel aan te passen voor komend seizoen; dit geldt voor overgang Achttallen naar D; D naar C en C naar B

  • Voor beginnende vaste keepers dient altijd een aparte afspraak te worden gemaakt; u bent het beste gediend indien u uw uitrusting regelt voordat u aan uw vakantie begint!

  • Van de jeugdteams zonder vaste keeper moeten alle keepersuitrustingen worden ingeleverd. Dat mag in principe al na uw laatste seizoenswedrijd (laat dat even weten) maar uiterlijk volgens bijgaand schema.

  • Bent u een vaste keeper die stopt, maak dan zo spoedig mogelijk een aparte afspraak voor inlevering van uw uitrusting; dit voorkomt lange wachtrijen.

  • Gedurende de zomerperiode is uw materiaalcommissie, onder voorwaarde van beschikbaarheid, bereikbaar op [email protected]

  • van zaterdag 5 augustus tot en met woensdag 23 augustus 2017 is uw materiaalcommissie zelf met vakantie en daarom niet bereikbaar; teams die eerder willen beginnen dienen daarom tijdig zelf afspraken met de materiaalcommissie te maken v.w.b. Hun materialen!

  • 1-lijn start de competitie op de eerste zaterdag van september; overige teams een week later. U dient rekening te houden met uitlevering materialen van vrijdag donderdag 24 augustus 2017 tot en met zaterdag 26 augustus 2017; het schema volgt eind juli.

Voor deze seizoensovergang ("Change over”) zaken zijn ongeveer 2 maanden beschikbaar. U begrijpt dat zoiets niet eenvoudig is en gewoon niet kan lukken zonder ieders bereidwillige medewerking.

Bijgaand ziet u het schema voor de inlevering en/of controle van het trainingsmateriaal en de keepersuitrustingen. Aanvullend heeft uw materiaalcommissie nog het volgende verzoek aan u:

  1. Met betrekking tot de keepersuitrustingen, zouden jullie de tassen voor inlevering of controle willen reinigen (ontdoen van zand en overige artikelen die niet tot de uitrusting behoren) en zowel de helm als de foam delen van de uitrusting reinigen.

  2. Met betrekking tot de trainingsmaterialen, alle trainers hebben aan het begin van het seizoen gewassen hesjes gekregen; wij verzoeken onze trainers dan ook met klem om de hesjes te wassen alvorens deze in te leveren.

  3. Trainingsmateriaal dient te worden ingeleverd bij de trainingscoördinatoren mevr. Ernestine Schonk (jongste jeugd), mevr. Britt Ossel (junioren breedte) en de materiaalcommissie (Junioren toplijn en Senioren); voor trainers jongste jeugd en junioren breedte zullen door genoemde trainingscoördinatoren met alle betrokkenen afspraken worden gemaakt! Senioren en Junioren toplijn volgen het bijgaande schema!

Mocht u vragen hebben over de controle- en inlevercyclus van de materialen dan horen wij dat natuurlijk graag van u; zo ook wanneer de voor u geldende datum echt niet haalbaar is. De materiaalcommissie van de vereniging kan altijd bereikt worden op het e-mailadres [email protected].

Wij zien uit naar een goede samenwerking; het maakt ons werk een stuk lichter.

Vriendelijke groet,

BHV Push Materiaalcommissie

 

Wanneer ?

Wie ?

Wat ?

Datum

Tijd

Categorie

Type

Actie

Reden

Donderdag 29 juni 2017

19:00 - 20:30

Jongste Jeugd

Trainers - materiaal

Inleveren

Einde seizoen

20:30 - 22:00

Junioren

Trainers - materiaal

Inleveren

vrijdag 30 juni 2017

19:00 - 20:30

Junioren D

uitrusting wisselende keeper

Inleveren

Vaste keeper

Controleren

strafcornermasker

Inleveren

Junioren C

uitrusting wisselende keeper

Inleveren

Vaste keeper

Controleren

strafcornermasker

Inleveren

20:30 - 22:00

Junioren B

uitrusting wisselende keeper

Inleveren

Vaste keeper

Controleren

strafcornermasker

Inleveren

Junioren A

uitrusting wisselende keeper

Inleveren

Vaste keeper

Controleren

strafcornermasker

Inleveren

Zaterdag 1 juli 2017

09:00 - 10:30

M6E

Keepersuitrusting

Inleveren

10:30 - 12:00

J6E

Keepersuitrusting

Inleveren

12:00 – 13:30

M8E

Keepersuitrusting

Inleveren

13:30 - 14:30

J8E

Keepersuitrusting

Inleveren

zondag 2 juli 2017

13:00 - 14:30

Senioren

Keepersuitrusting

Controleren

Trainingsmateriaal

Controleren

14:30 - 16:00

Veteranen

Keepersuitrusting

Controleren

Trainingsmateriaal

Controleren

Op Afspraak

Junioren

1-Lijn/2-Lijn

Aanvullen / Vervangen

Seizoens-overgang

Senioren

D1 & H1

Aanvullen / Vervangen