Nieuwsbericht
backdrop_nw_1.png backdrop_nw_10.png backdrop_nw_11.png backdrop_nw_12.png backdrop_nw_13.png backdrop_nw_14.png backdrop_nw_15.png backdrop_nw_16.png backdrop_nw_17.png backdrop_nw_18.png backdrop_nw_2.png backdrop_nw_3.png
 
Nieuws

Push verwelkomt supermarkt-app Crisp als nieuwe sponsor

Nieuws afbeelding 22-4-2022

Push heeft er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. De online shop, die zich vooral richt op jonge gezinnen met kinderen, levert in ieder geval de komende drie jaar een bijdrage. Niet alleen financieel, maar ook met lekkere producten voor op en naast het veld.

Tetske van Loon is marketing manager bij Crisp, en zelf ook fervent hockeyer. Over de nieuwe samenwerking zegt Van Loon het volgende: "Bij Crisp verheugen we ons erop om Pushte steunen. Niet alleen financieel maar ook met het delen van kennis over wat goed eten is. Het is belangrijk om dat van jongs af aan al mee te krijgen. In onze Crisp-app vind je met zorg en aandacht gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan Hollandse druiven, voedzame seizoensgroenten uit Nederland en handige eiwitrepen voor na de training. Bij Push kunnen wij een breed publiek bereiken van jong tot oud. Daar sluit onze missie om beter eten bereikbaar te maken voor meer mensen goed op aan.”

Crisp biedt ontzettend lekkere producten, volop in het seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat krijgt Crisp voor elkaar door rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je boodschappen in huis. En wat je vóór 22.00 uur bestelt, wordt morgen in heel Nederland bezorg